Bruno Šantek - brutek

utorak, 27.02.2007.

PREPOZNAJEM

(1999.)

prepoznajem slike, prepoznajem njihove oblike
nisam kriv
prepoznajem vlastiti obraz na vrhu osmrtnice
a još sam živ
okrećem se od prozora
vjetrovi daju nove oblike starim stablima
brišem sve bez obzira
što popuštam pred propalim idealima
čije će ime biti sutra na vijestima?
moje sigurno neće
čije će ime biti na njenim usnama?
ja nisam te sreće
tek jednog dana bit ću crnilo crne kronike
kao slučajni svjedok
i to vlastitog života, dok će teći u slivnike
istekao mu je rok
vjeruje li još itko da je vjerovati dobro
a da se ne sakriva iza vjere
grijeh, ispovjed, pa opet - i to je to
pa tko se još zbog istine ždere
masni otisci još svjetle na podu
novci klize kroz prste
briga me, ja ih puštam da odu
kao što već sam pustio sve
prepoznajem zvuk, prepoznajem tu stvar
to nije moj stih
prepoznajem godine koje kažu da sam star
a mogu i bez njih

- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme