Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 15.05.2008.

ZRAK NA SLAMKU

(1990.)

i ja sam ko isus noćas hodao vodom
u snu
zvao sam tvoje ime
tražio tvoj ples u igri sjenki
tražio spasenje ili pribijanje na križ
ali ništa nisam našao
ni milosrđe, ni miran san
samo javu i mučninu
milosrdne sestre došle su spasiti moju dušu
zrakom na slamku
i opet mi utvare ulaze u san
šareni anđeli i ti
niz moje lice, osjećam, kliziš
dok tvoje ruke dodiruju mi tjeme
kao da želiš prodrjeti u mene
na neki svoj poseban način
tragovi na nebu kovitlaju slike
koje bih htio zadržati vječno
u mojoj ruci kora praznine
sve se je negdje rastopilo sa smijehom
šuštanje lišća, igra u vjetru
pritisak snova u punim grudima
pokušavam uhvatiti pticu
ispustiti zrak i ponovo disati
ali za jecaj sam svaki put preslab
kao da netko sve gura od mene
arena traži novog junaka
ali zar je sloboda toliko prazna
a i ja sam ko vrag noćas palio pustinje
u ime neba
tražio sam tvoju utjehu
ali kao da si nestala
ostao je samo bol i suosjećanje
spas života kojeg ne želim
milostinja od koje bježim
a onda su me kao logoraša pred mučenje skinuli
golog me pred svima izboli
i dali mi da još malo živim
zrakom na slamku
nikada neću biti tvoj
samo zato što ni meni ne daju da imam dio sebe
crveno sunce odlazi od mene
i moje oči crvene poput neba
drhtim pred naletima slabosti
tvoj lik mi iskače pred oči
govoriš mi kao anđeo s visina
da je dobro i da sve je u redu
ali ja sam oduvijek trčao ka suncu
a ono sad bježi od mene
a i ja sam ko josef k. noćas shvatao prevaru
pred vratima pakla
znao sam da sve je laž
sva obećanja su odjednom nestala
ostala je samo bijeda, i slika blijeda
trag očaja u očima dok sam gubio svijest
a onda su stigle potjere
sirene i plave prikaze
koje su me vezale kao bjegunca iz života
i umjesto dželata i omče oko vrata
milosrdne sestre vratile su strast u mene
zrakom na slamku
da li je bilo vrijedno truda
kad opet kao da sam blizu ruba
i uvijek će tako biti
zar cijeli život se u smrt vraćati
da li sam zaslužio to milosrđe koje ne želim
već samo jednom mirno zaspati
bez slamke za spas
bez misli o snu
bez misli o tebi
bit će bolje kad utihnu aparati
kad zazvone zvona
kad napokon umrem

- 11:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme