Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 16.07.2012.

MORA SLOBODE

(1991.)

evo, sad ja želim poći tamo gdje vodi se rat
i briga me za sve, jer ničeg nema ako hrvatska poklekne
ne želim ni krv ni smrt, samo zaustaviti bezumlje
i znam da sam slab za takve pothvate
i kud god pogledam, kog god pitam, svi isto govore
nitko ne želi slavu i lovore
već samo mrvu mira i mora slobode
i briga me za tuđe strahove i i riječi morbidne
kad i u sebi živim mnoge potrese i poplave
pune bijesa i čudnih ideja za juriš na tenkove
a svijet se i dalje okreće
tamo ljudi na nas ne misle
mi smo ti koji se hranimo bijesom i mržnjom
i skupljamo u sebi sve terete zla
čak i ja, nekad miran i tih, miroljubiv i plah
pretvaram se polako u suludog borca koji čeka rat
kao da sam oduvijek sa njim i živio
kao da se sjećam svih starih bitaka svijeta
a možda sam u nekom bivšem životu i ratovao
i što sad da mislim o ovome kad je mržnja jača od ljubavi
i zlo pokriva sve dobro
gdje je tu mjesto nekom svemogućem bogu
ili se to oduvijek svemirci igraju sa nama
što li će ostati od sazrelih žitnih polja pregaženih tenkovima
do kada će gorjeti sela smrvljena i opljačkana od bijesnih osvajača
koji kao da ne vide sutra u odrazu prošlosti
i kao da ne znaju da će im se sve jednom vratiti
i njihov dom može gorjeti i oni će glavom platiti
sav taj bol starica u crnini
sve te suze djeteta u koljevci
uspaničene kolone koje bježe sa svog u prazninu suvislosti
što li će ostati od njihovih ideala u sretnije sutra
do kad će se čuti lelek njihovih duša
i dok avioni šalju pakete smrti ka zemlji
i dok vojske stoje na granicama pameti
sve me još više steže u grudima
nikada nisam želio mnogo a dobio sam ništa
i ovu mrvu mira ću riskirati za mora slobode
želim poći tamo i natopiti krvlju isušenu zemlju
bez želje za bezumnim i očajničkim ubijanjem
samo se želim spasiti od vlastitog pritiska bombe u grudima
samo još mislim na snove kojima prijeti kataklizma
a zapravo me briga za sve
jer ničeg neće biti ako hrvatska poklekne

- 10:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme