Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 19.07.2012.

TAKO DALEKO

(1992.)

tako daleko od istine
svi tvoji pokreti i sve moje riječi
sve dok me opet tjeskoba ne pritisne
tada ću opet od svega pobjeći

možeš li mi barem pokloniti nadu
tim tvojim smiješkom koji me rastapa
još jedino čistim u ovom prljavom gradu
sve je pusto kao nakon potopa

trudimo se pronaći ljubav u sebi
tragamo za njom kao da se je izgubila
i svaki trag kao da me vodi k tebi
baš kao kad si me prvi put poljubila

ne vjeruješ mi i svaki put ispočetka
kao da je moje lice s neke potjernice
kao da pokušavam pobjeći od zalutalog metka
kao da mi pišu ime u prazno mjesto osmrtnice

tako daleko od svega što volim
bolestan od bijesa i bijesan od bola
preslab da se borim, preponosan da molim
i svaki dah kao da me prelama na pola

a ti i dalje glumiš lažnu sveticu
želiš biti nedodirljiva i sve ti se gadi
a sve ti se tako dobro vidi na licu
jednom ćeš naučiti da to tako se ne radi

tražimo barem mrvu ljubavi i istine
a ni sami ne znamo da li to želimo pronaći
samo smo sanjari a gubimo i sne
sve dok ne shvatimo što svaki od njih znači

- 10:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme