Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 15.07.2010.

NOVA RELIGIJA

(1991.)

kasno je sad za sve
kasno je za smijeh nakon dobivenih bitaka
kasno je za suze koje smo čuvali za gora vremena
jer ni sni nisu bili tako zli
i sve ovo mi nismo usnuli
ovo je stvarnost žešća svakoga trena
jer ona lomi i udara, ruši i ubija
jača je od bola i strave, od tuge i bolesti
bez odgovora na pitanje kuda će nas to odvesti
sve će se slomiti na prijelazu granica
na obnovi godina i smjeni stoljeća
na granici prošlosti i budućnosti, uma i ludosti
na izvoru sna koji žuri ka ušću stvaranja
dok se noći i dani smjenjuju bez reda i zakona
bez zore i sumraka
cijeli svijet i sva ljudskost ove planete
pada na koljena pred zakrvavljenim zlom
svi lažni bogovi su pobjegli i vukovima ostavili stada
samo još rijetki uzdižu glave tražeći novu religiju
tražeći nove svetinje i nove bogove za spas domovine
a tako bih se želio probuditi i reći da sve to bio je san
mada znam da je uzalud biti sam na ulici
i boriti se protiv svakog čudnog pogleda iza zavjesa
kasno je za priče o razumu
kasno je za mir preko mrtvih i preklanih
kasno za spašavanje starih legendi i laži
jer bio sam u bunilu, i bio sam u ludilu
čuo za bivše ratove i povijesne zaplete
i pomislih da sve sam već vidio i čuo
a sada samo trebam razlog da sve to zaboravim
da ništa ne čujem, ništa ne vidim i nikog da zavolim
da sam sebi nekako oprostim
previše je zla a premalo odgovora koji me vesele
trebam nešto u što ću vjerovati
jer sve božje laži već odavno mrzim
treba mi nova religija
nešto kao san i nešto kao sloboda
prisutna poput mira i topla kao ljubav
i želim putovati tamo gdje još nisam bio
želim čuti uzvišene stihove i muziku podzemnih voda
otići pred oltar svecima koji gore
i ljudima koji se za mene bore
u novoj religiji koja me treba spasiti od zala bivših religija
i koja me traba vratiti tamo gdje religija nema

- 09:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme