Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 12.03.2012.

OTOK PREVARE

(1994.)

sada samo želim pobjeći odavde
dajte mi jedra da otplovim
muka mi je onih što za mene rade
a nikakvu korist ja ne vidim

dosta mi je čekanja u redu za kruh
i reda bez čekanja i strpljenja
dosadnih govora od kojih gubim sluh
mudra politika bez iznenađenja

zar svi su odjednom izgubili razum
i zar nikome nije stalo do istine
na izvoru gorčine moj krčag je pun
glas iz tmine mi govori; bježi sine

dajte mi snage da plivam daleko
što dalje u suton gdje zovu me vatre
spustite planine, ja želim preko
što dalje od ovog otoka prevare

dajte mi val koji će me odnijeti
k vragu il k bogu, svejedno je
ovdje me ionako nema tko voljeti
jer nema duše na otoku prevare

morski psi kruže sve bliže obali
ne želim biti žrtva bez imena
i ono malo duše su mi ukrali
za mene sve je manje vremena

ne ostavljam tragove jer nemam kome
osim špijunima pijunske vlasti
neću da oni i moju kičmu slome
u te lažljive ruke ne želim pasti


foto index fotonatjecanje

- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme