Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 17.03.2011.

PRVI PUT

(2000.)

prvi put sam je vidio ispod mosta
padala je prema meni poput zvijezde
bila je kao anđeo u letu
dok je u zraku radila piruetu
dok je njen vrisak stizao poput sirene
i njene su oči prodirale u mene

prvi put sam je vidio samo niti vezanom za život
dok se je bacala u provaliju tek iz zabave
kao dijete koje još nema spoznaje o strasti
onoj običnoj i predivnoj strasti života
i bila je kao san u tom snu o padanju
kao san o stvarnosti koju sam gledao

prvi put sam je vidio prije no što sam je znao
prije no što sam tu stvarnu ljepotu upoznao
bilo je to samo čudno predskazanje
slika padanja i vriska i neba iznad toga
čudna potraga za nečim večim i jačim
za nečim što će stvarnost učiniti boljom

prvi put sam je vidio duboko u sebi
i još uvijek vjerujem da je to samo prvi put
da jednom ću je sresti kako pada prema meni
dok je čekam raširenih ruku i srca
jer još je toliko praznine u meni
da je samo zvijezda može ispuniti toplinom

- 13:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme