Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 08.09.2011.

CRNO VINO

(1990.)

pijan od vina, opijen od tebe
što li mi više treba, osim sna
kada se probudim znat ću da li te volim
ili je to samo puka potreba
noćas me je crno vino vratilo u život
ne kajem se što sam puno pio
što život sam trošio ko da sam ga na lutriji dobio
jer ne vrijedi spasiti svoju dušu
ako pritom izgubim cijeli svijet
kao što jedan pjesnik reče
onaj isti kojem su svi zavidni
a da svi ti ljudi znaju koliko je bola potrebno
za samo jednu pravu, iskrenu pjesmu
nikada zavist više nebi bila u njima
ti kao da sve to znaš
te tvoje usne mi oduzimamju riječi
te tvoje riječi mi oduzimaju razum
tvoj razum mi oduzima dah
ogoljen sam tu pred tobom
i sve dok ćemo se sjećati odakle smo
gledat ćemo svijet kao sateliti
naše duše više nikada neće dodirnuti zemlju
samo ako je istina to što mi govoriš
samo ako to nije još jedna ženska laž
tako bih te rado ukrao samo za sebe
ali ti pripadaš svim tim ljudima
volio bih postati nešto više
dok pijem i tražim spas u tvojim očima
želim sa njima pobjeći
želim putovati, koračati, disati, pisati
želim gledati nove slike, krajolike, lica
uz tebe
s vinom na usnama koje ćemo dijeliti
to me čini takvim sanjarom
dok konji ne vrisnu u uzavreli mrak
dok bol me ne potraži kao putokaz
za još jednu pjesmu prelivenu vinom

- 08:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme