Bruno Šantek - brutek

srijeda, 26.12.2007.

MORA LUDILA

(1998.)

mora da je ludilo
kada mase za tobom polude
spuste se na koljena
i tebi se pomole
kada svi kliču tvoje ime
od tebe traže spas i malo topline
a ti samo stojiš i uživaš

mora da je ludnica
kada te svaki dan slikaju
prate u stopu i ispituju
ti znaš sve odgovore svijeta
jer ni mala laž od tebe im ne smeta
ti si taj koji daje oprost
ti svugdje drag si gost
a samo si svoj

mora da je ludo
kada slava te opije
oblaci nad svima te nose
nitko ti ništa ne smije
ti si jak, ti si visoko
misliš da znaš letjeti
ti znaš sve dok mole te
izbavi me, izliječi me, zagrli me, ubij me
sve od tebe dobro je
i misliš da vječno trajat će

ali nova ludila dolaze
nose nova sunca i oblake
da ti kiša i snjegovi krila rastope
da ti od svega postane prevruće
gdje ćeš se tada skloniti
čiju ćeš masku staviti
kojem se bogu tad ti možeš moliti
na dnu vrijede drugi zakoni
tu ti laži neće pomoći
tu te nitko neće čekati
tu te nitko neće pratiti
ovo more nema milosti

- 10:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme