Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 15.11.2012.

VJEČNO NIŠTA

(2008.)

ne, ne želim to znati
mada me grize iznutra
peče i boli, srce će stati
bit će bolje, možda već sutra
ali dok te gledam sa strane
bojim se riječi koja mogla bi reći
te tvoje zlobe koja prelako plane
bojim se istine koja će najgore peći
i spoznaje koja bi me dotukla
da opet sam nitko, da opet sam ništa
ili još gore, da me ni ne primjetiš
da ni riječi na mene trošit ne želiš
da zaboraviš da sam postojao
da sam ti baš išta dao
da postanem podsmijeh u pričama
posprdna šala zbog darovane rime
i gorak okus sjećanja
ili ni to - tek usputno ime
tek uspuni grijeh koji se je zbio
ili sam i to samo snio
kao da sam samo ja dio te priče
a druga strana više ne postoji
kao da samo moje sjenke se tiče
što neka druga mraka se boji
i sama bez strasti na svjetlu stoji
dok ja i dalje tek želim znati
da li išta još na svijetu postoji
jer ničeg u praznu dušu da svrati
ni riječi ni prijezir, ni dio sna
mrva topline da zagrije moj svijet
tek osuđen na vječno ništa
i nitko da budem baš svakome opet


- 13:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme