Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 31.12.2007.

KORAK DO KRAJA

(1997.)

samo korak do sna
kao da je prvi put
i ti i ja
mi više nemamo kud
tišine niotkud
kao da se budi novi rat
svatko svoj nosi jad
svatko baš želi prestići sat
a noć, nimalo čarobna
s tako nas malo tmine dijeli
ja sam, a ti usamljena
samo to priznati ne bi smjeli
jer previše je premalo dobrog bilo
u godini koju buka odnosi
a preteško bi se zaboravilo
predobro znam tko si
mira ni za lijek
svi žele da baš oni preskoče svijet
kao da je baš taj doček
pista za njihov nebeski let
a u hladnoći, nimalo svečanoj
tako smo blizu u svojoj daljini
i plamen koji vidim kao da je tvoj
kao da želiš da nađem te po toj toplini
nijedno od nas snage za istinu nema
ja izgubljen a ti sakrivena
svak u svome okovu sjena
a znamo da vječnost još nije izmišljena
samo korak do kraja
i tako sve do novog kruga
i ti i ja
mi smo nestali, a ostala je tuga

- 11:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme