Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 29.11.2012.

LAŽ

(2009.)

kažeš lijep dan, a sivo je
kažeš da si sama, a nisi
kažeš mi ime, a zapravo drugo je
kažeš da me voliš
ali sorry, nakon onakvog početka baš sve je laž
i možda si mi bila draga
možda sam želio nešto više od tebe
ali na vrijeme shvatih da sve to više bila bi laž
i da svakom bi novom bili sve dalji
što više bliski postajali
jer na kraju priče bih znao da to i nisi bila ti
a možda više ni tko sam ja
jer sve što si stvorila oko sebe
sve što si rekla o sebi
sve bila je laž
i kako onda vjerovati u išta
ako mijenjaš priče ali ti ostaješ ista
u toj slici koju si stvorila o sebi
a u kojoj zapravo i ne postojiš
jer to nisi stvarna ti
samo sam poligon probnih balona tvojih laži
i smiješno je i jadno u isti tren
da sam nekome samo za to dobar
toliko naivan i toliko podoban
da baš ja sam taj poseban od svih
koji je zaslužio da me tako nagradiš
pa koliki još kreten moram biti
da zadovoljiš apetit za lažima
i sve to samo na mojim leđima
sve to samo zato jer sam ti posebno drag


- 09:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme