Bruno Šantek - brutek

petak, 28.09.2007.

BEZ TEBE

(1995.)

još jedna noć, još jedan san
pa onda jutro i još gori dan
bez tebe

opet lutam sam, cijeli svijet je stran
poziv upomoć, na zaborav
ali nikako da zaboravim
bez tebe

ostavljen sam tim daljinama
opkoljen bolom kao planinama
među svim tim svijetom malen kao mrav
izgubljeni utopljenik koji traži splav
bez tebe

kada će već jednom mrak taj nestati
i mjesec se probiti kroz oblake
kada će već jednom bol ta prestati
život nije život živeć – bez tebe

kada će već jednom sunce zasjati
nek se svi snjegovi u meni otope
kada doći će spas, kada doći ćeš mi ti
samoća ubija, kad sam sam bez tebe

čuješ li, sanjaš li, gdje si sad
krik u tami budi cijeli grad
bez tebe

poput stare navike sirene me progone
oči poput mora, lice puno bola
bez tebe

ceste iz snova bježe od mene
vani mir je, iznutra nevrijeme
tražeći bar nadu za konačni kraj
oružje da ubije taj strašni osjećaj
bez tebe

- 12:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme