Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 28.02.2013.

BOJA NEONA

(1994.)

cvile godine u mraku provedene
kao odsjaj reklama, kao jezera
svugdje tu si i ti, ali nema mene
pitam se što te to ka meni tjera

a zapravo nije važno hoćeš li doći
ionako mi je već sve bliži kraj
briga me koliko će još godina proći
dok izgubljeno stado ne pronađe raj

između boja neona i dima
svakim si korakom sve više daleka
a tako te mnogo još u meni ima
duša još samo na tebe čeka

svi smo mi zapravo prokleto mali
a svijet se vrti kao vatrena kugla
ne pita nitko tko to gori a tko ih pali
samo luđaci se opet tu bore protiv zla

ne pitaj čiji je to rat i čije su to bitke
samo sam jedan od njih, i tako sam
dok svojom krvlju plačaju nove užitke
samotni luđaci govore ono što već znam

boja neona iz tvojih očiju je varka
i nije mi važno hoćeš li doći
zove me zvižduk udaljenog vlaka
ovaj put ću ipak za njime poći


- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme