Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 23.05.2011.

FARAON

(23.05.1991.)

pokraj sigurnosnih bedema trčim lutnjama bivših kraljeva
miris krvi na mojim rukama i ružne sjenke koje me udaraju
bude me iz ograničenosti snova
pritišćem okvir slike i cvilim pod pritiskom vlastite snage
okus suza na suhim usnama
krijesovi koji pokazuju put
tunel posut svijećama kao staza do grobnice
da li sam ja to opet u vatri
gledam u mrak i vidim plamen koji me vuče k sebi
jedan pogrešan pokret i rušim krunu
tu, usred vatre, kao izgubljeno dijete okrećem se i plačem
vidimk lik koji se gubi iza kamenja
koje me zatvara zauvijek
kao faraona u vječnu grobnicu u tunelima piramida
zatvaram oči i očaj me pritišće iz tmine
ponovo vidim lica suosjećanja i milosrđa
vidim kako se brodovi negdje tamo u daljini probijaju kroz pustinju
vidim ljude koji odlaze sa mog pogreba
više mi nitko ne može pomoći
svi bogovi na zemlji su mrtvi ili pobjegli u svemir
sve milosrdne sestre postale su bludnice tuđih ideala
sve slobode su osvojene i opkoljene bodljikavom žicom
a ja sam hodam minskim poljima iza pješčanih zavjesa
moj zlatni kovčeg ukrali su borci za vlast
oni koji imaju sve nudeći laži za povjerenje
o, kako mrzim sve vlasti svijeta
i svoju krunu faraona koja me steže u plućima
zbog njih ne žalim što sam zarobljen
umirem u tunelima piramida okružem pijeskom i pepelom
što gorim kraj hladnoće njihovih duša i hladnih pogleda
ne želim više ni tren ostati, želim samo lutati
i gdje da krenem kad svijet je tako mali u mojim mislima
a i svemir je sve manji u poređenju sa nabojem u mojim grudima

- 12:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme