Bruno Šantek - brutek

subota, 28.06.2008.

GRANICA

(1990.)

tako sam blizu granice
treba napraviti samo korak
samo zamah da poletim i već sam sa druge strane
ti ne možeš izaći iz mene
ti me ne možeš osloboditi sebe
želiš biti jedina koja je dotakla sunce
ali dolaziš prekasno jer nemaš vjeru
a ja vjerujem u granice između svega
to je moja religija
ti znaš što želim
granica
to je sve što ću učiniti za nas
znaš da za to se borim
to je ono što će me spasiti
a ti u neko drugo vrijeme možda i uspiješ
izaći bez šminke sama na ulicu
ali nikada nećeš moći sakriti suze od svojih očiju
i sve dok imamo nešto iznutra
nećemo sakrivati ništa iza ogledala, iza granice
a samo san je granica
sama pomisao i već je tu
prijelazi su strogo kontrolirani
blokada zbog terorista koji ubija ludilom
švercera koji krijumčari svoju smrt
ali između svih tih živih ljudi neće me naći
čekat ću zakašnjele vlakove koje više nitko ne čeka
i plesat ću na kiši
a ti si sada negdje daleko
zovem te ali broj nije isti
novi život nas čeka
sve se ljubavi jednom nađu u pepelu
s druge strane granice
iza tog zida postoji nešto
vjetar je zastao ko da je zaspao
moja jedra su pala
ali neću odustati
moj san je granica
sačuvana od sjećanja
zadrži me do prvog sna
a onda nestani u beskrajnim poljima
dosad su svi bježali od mene
sada ja želim pobjeći od svih

- 12:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme