Bruno Šantek - brutek

subota, 29.12.2012.

RUDARI

(2009.)

samo ja sam sam u sebi
i nikoga izvana bar na tren da svrati
samo ja i svi ovi rudari u meni
što kopaju blaga koja nemam kome dati
i sve te fantastične priče
odlaze u vjetar bez imalo prave vjere
jer sve nekim bivšima sliče
a s ničim sličnim se nimalo ne mjere
i ožiljci su samo trag vremena
ne skrivam ih već puštam da se vide
nutrina da shvati da nisam stijena
pa nek im se moje duboke rane dive
zato čuvam sve te zaslužene ožiljke
više od potrebe da me ne bole
i ne smatram porazom te greške
čak ni one zbog kojih me ne vole
sve je to dio srastanja sa svojim ja
dok još nečega barem imam iznutra
dok nisam izgorio potpuno i do kraja
i jednom ne svane ono obećano sutra
a rudari u meni se umore od zaludnog rada
kopajući blaga koja će ostati zatrpana
jer izostat će ona jedina vrijedna nagrada
da netko me voli baš zbog mojih rana


- 13:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme