Bruno Šantek - brutek

srijeda, 21.05.2008.

NEMA DUŠE

(1990.)

još jedna noć uzalud
izlazak u prazno i povratak u ništa
vrisci na ulici, ponoćna svađa
još jedan kraj prve ljubavi
nema duše u nama više
sve se je pretvorilo u lov na novac
stare krize su prošle a nove došle
u jednom danu stariji stotinu godina
misli jure tisuću na sat
brže od vjetra, jače od kiše
gubim se u gomili zatupljenih ljudi
samo zato što postajem dio njih
moje rime su smiješne, a šale romantične
sve se je okrenulo naopačke
eh, da mogu zaustaviti svijet
da sve stane na tren
da udahnem zrak samo za sebe
da osvojim mir i postanem jak
ostale su samo pijane riječi
a sada kad ni ne pijem više
sve veći je vakuum u mojoj duši
grudi su prepune zraka koji ne želi natrag u prljavi svijet
jednom ću nožem napraviti otvor
slomit ću vezu između svjetova
svoju karmu pokloniti nekom tko je bolje sreće
kad već mene karta neće
pričaju se priče unaprijed znane
kristalne kugle ne isplate se više
leševi sami izlaze iz zemlje
i u očaju opet traže novu smrt
kao da je meni živom lako birati stazu kojom ću proći
a samo se pravi odgovor traži
u iskrenoj svađi stvarnosti i sna
kao i ponovni pjev pijanih dječaka
što u ponoć ko veliki teturaju ulicama
praveći se važni pred maskiranim djevojčicama
koje pod šminkom skrivaju lice
ako im išta ostaje poslije
škripa guma i vrisak daljine
daje mi nove vijesti pred san
još jedan je život odveo u smrt
ovu prokletu noć i predivni mrak
a ja bih želio biti dio tame
da i izvan mene caruje tmina
da svo moje crnilo stopi se sa svijetom
možda se tad lice istopljenog sela povrati u negdašnje stanje
ali uzalud nada kada umire sve
sve manje je duše čak i za najljepše sne
i kud onda da krenem
i što li da sanjam
bez imalo svjetla u svojoj praznini

- 11:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme