Bruno Šantek - brutek

petak, 30.03.2007.

LJUBAV SKITNICE

(1988.)

sve bih dao za mrvu sna
u carstvu tvojih jastuka
za tvoj kratki pogled koji ne bježi
barem dio sve ljepote koju imaš
barem miris tvog parfema
haljinu koja drijema...
cijeli svijet da mogu
dao bih tebi za kraj
sve zvijezde bih ukrao od tamnih dubina
samo da mi daš da te gledam
dok snivaš sred tople postelje...

sve bih dao za toplu riječ
makar ništa ne rekla
za hladan tuš pod kojim ispireš smrad grada
barem dah svježine koju nosiš
barem iskru iz tvog oka
sliku mirisnog rublja...

sve bih dao za mrvu sna
u carstvu tvojih jastuka
da si ovdje umjesto ove prazne čaše
barem misao tvog osjećaja
barem sjaj tvog osmijeha
i prste usred grijeha...
sve planete bih stavio pred tvoja stopala
na koljenima plačao kazne za grijehe počinjene
samo da gledam te dok snivaš
i da budem dio tog sna
barem kao prosjak
kao prolaznik ili oblak
samo da me se sjećaš

sve bih bio samo da te imam
barem topla kupka
pjena koja miluje tvoje tijelo
svila tvoje spavaćice dok sliva se niz meku kožu
sve bih dao za mrvu sna
u carstvu tvojih jastuka

sve bih dao da si dio mene
umjesto ovog srca od stijene
mjesto ovih oluja prašine u duši...
sve bih dao za mrvu sna
u carstvu tvojih jastuka
da sam kraj tebe a ne u smrdljivom baru
da sam tvoj princ a ne skitnica u mraku
samo da gledam te kako snivaš
i da budem dio tog sna
da barem znaš da postojim

- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme