Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 27.05.2007.

DRESIRANI PAS

(1997.)

pogledaj me glasniče
dolje na poljima zora sviće
ne vidi se, magla je
odluči se dok nije prekasno
je li moje vrijeme ili ne
hoćeš li me vratiti ili ću ostati
meni sad svejedno je
otporan sam na udarce i ne boli me
nemam se čemu vratiti ali briga me
ako treba još mojih suza dat ću i posljednje
kao dresirani pas naučio sam sve
ipak, možda me netko još želi naučiti nove trikove
kako zatvorenih očiju preko ulice
hoćeš li mi sada nešto novo pokazati
meni svejedno je
dolje je prava ludnica
ne vidi se, magla je
požuri sa tom odlukom
hoćeš li me uzeti pod svoj račun
možda zaradiš nove bodove
ili ti se sviđa moja uloga
možda si ljubitelj sapunica
reci glasniče, da ili ne
meni baš svejedno je
ako kažeš sjedni – sjest ću
ako kažeš donesi – evo ti
ako želiš nešto novo – pokaži mi
kao dresirani pas slušam naredbe
odluči se dok nije prekasno
magla diže se...

- 11:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme