Bruno Šantek - brutek

utorak, 01.04.2008.

BUDI MOJE PROLJEĆE

(1997.)

hladno mi je
trebam nešto da me zagrije
proljeće je
ali ništa kao ti ne miriše
i ovi kasni snjegovi
kao da su kazne mojoj sudbini
jer sve dobro ja od sebe odbacim
ovaj debeli led u meni nikako da otopim
nikako da vatre svoje oslobodim
a ti me tako lako možeš zapaliti

bolestan sam
izliječi me svojim dodirom
spasi me groznice svojim načinom
daj da znojim se
daj da drhtim
jer ove me hladne kiše
ne mogu oprati od grijeha
ni ovi snjegovi proljeća ne mogu me sakriti
od svih tih osuđujućih pogleda

zaleđeno cvijeće plače
prepoznaješ li suze moje
osjećaš li i ti žudnju
da zapalimo svijet u dvoje
da vratimo u tminu boje
podsjeti me zašto vrijedi živjeti
ne oduzimaj mi i ti nadu
to je sada sve što trebam

budi moje proljeće
kada već priroda ne želi to
daruj mi toplinu svoju
pokloni mi spektar boja
rascvjetaj se tu predamnom
ponudi mi da te uzmem
napuni mi nosnice mirisom livada
podsjeti me kako miriše požuda
pa nek snjegovi se izgube
glečeri nek se otope
dok naša tijela novo sunce stvore


foto by gdajevic

- 10:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme