Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 23.12.2010.

SLIJEPE VIZIJE

(1992.)

tako blizu jutru, plaši me svjetlost
sakriva me mrak pritisnutog u kut
drhteći od najmanje pomisli na strast
u snovima se spremam na novi put

škripa guma i tutnjava teških kamiona
pokušavaju me vratiti u ružnu stvarnost
ali već sam daleko i čujem crkvena zvona
iza svojih misli ostavljam tek srušeni most

ni korak za prošlost ni pogled unaprijed
briga me za precizne formule sigurnih rezultata
slijepe vizije u mojoj glavi čekaju na red
dosta mi je instant misli iz bučnih automata

pravim se da ne čujem urlik vijesti sa radija
broj mrtvih u porastu, temperatura u padu
od ove nedodirljive vlasti vlada samo anarhija
isti ljudi za druge ideale jednako kradu

žurni koraci gutaju asfalt pod okriljem tmine
u red za crni kruh, u novi dan pun neizvjesnosti
praznih džepova, gladnih usta u korist domovine
živeći u svetoj zemlji u kojoj se svaki dan posti

u ritmu potpetica ne prepoznajem poziv na ljubav
sve se svodi na igru preživljavanja po cijenu laži
svojim slijepim vizijama samo želim očuvati stav
čuvajući ga u snovima kao na mrtvoj straži

sakriven u tami švercam se još jedan dan
kontrolori sudbina ionako zaboravljaju na mene
svaki put kada ih čujem pobjegnem u san
krijući se od njih kao od vlastite sjene

hladni zidovi dovoljno govore o vanjskom svijetu
želim sačuvati barem malo topline iznutra
ne želim više prepotentnih glupanima glumiti metu
zatvarajući oči ne želim gledati rađanje jutra

- 10:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme