Bruno Šantek - brutek

petak, 24.10.2008.

IMAO SAM TE

(2006.)

imao sam te
a onda sam te poput pijeska propustio kroz prste
ne onako, lagano klizeći po tvojoj koži
ovog si puta zaista nestala
u vjetru si prvom slobodu pronašla
no nemam koga kriviti do sebe
ja sam taj koji nije želio više
a znam da i jedna riječ bi dovoljna bila
da od pijeska napravim palaču divnu
i gradove, kule, dvorce, planine
čitav svijet koji naš bi bio
a sada si samo spomen u meni
iskra u oku kad tužno zacakli
kad sjetim se još jedne gluposti svoje
još jedne šanse za stvarne snove
imao sam te
i svim si se bićem davala meni
a ja nisam znao kud bi sa tobom
u koju tamnu odaju da te smjestim
da osvijetliš napokon vječnu tminu
i ko da se bojah za odaje druge
da se ne osjete prevarene zbog toga
pa radije ostah stajati u mraku
dok pijesak mi lagano curi niz prste
i drugom sad nekom miluje lice
nekom tko zna dati ti sebe
nekom tko zna uzeti tebe
i sagraditi sve ono što ja mogao nisam
jer samoća je moja jača od mene

- 11:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme