Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 01.02.2010.

DOĐI BLIŽE

(1988.)

znam da ti je hladno
zar je ponos toliko važan
ništa ti neću učiniti
ne mrzim te, mrzim samo sebe
dođi bliže
dođi i privij se uz mene, bit će nam toplije
ne zanima me tvoja prošlost
da li si nevina ili trula
inonako mi ništa neće značiti tvoj dodir
makar i dotakao tvoje drhtavo tijelo
ne brini za moje uzbuđenje
ne padam na prvi dodir
znam da si sama ali ne očekuj čuda od mene
bit ću ti rame za plakanje i dodir topline
ali, samo večeras
zaboravi da sam ti išta rekao
zaboravi ponos i druge gluposti
ne zanima me tvoje tijelo
bit ću tvoja kućna luda samo ove noći
priđi i ne boj se iako govore da sam lud
ne ubijam djevojke promrzle u noći
skini se i dođi pod pokrivač, bit će ti toplije
možda ću ti biti preblizu
zaboravi slutnje i mučenja
zaboravi moral i tuđa mišljenja
ne zanima me slava ako te osvojim
ja nisam prolaznik
dođi i privij se uz mene
znam da si sama ali ja nisam lijek za zaborav
bit ću ti pokrivač i vatra
bit ću ti oltar za ispovijed
ne želim lažne izljeve ljubavi ni šapat koji poziva
drhtiš ne želeći da to vidim
zar je ponos toliko važan
ne želim te povrijediti
ne mrzim te, mrzim samo sebe
zaboravi ponos i druge gluposti
ne boj se presude ljudi, oni su loše mjerilo
znam da se bojiš samoće
pomoći ću ti da zaspiš, bit će ti lakše
ne zanima me kakva si dok ljubiš
možda te samo želim gledati dok snivaš
samo dođi i spavaj
bit ću tvoj uzavreli heroj samo za jednu noć

- 10:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme