Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 20.05.2013.

U BARU EKSTREMISTA

(20.05.1991.)

juriš drugovi, svijet će postaiti naš za tren
stare parole izlaze iz novih omota
stari poredak je prelako i čisto pregažen
i mi moramo uzeti nekoliko života

smijeh te odvodi daleko u daljinu koja gori
zvučne te riječi nose na krilima sokolova
već vidiš svoju sjenku kako se bori
već odavno uživaš u ekstazi bez bolova

uzdižeš se iznad običnih ljudi i slugu
to nije ista politika, nije ista stranka
ti želiš samo potrčati i uhvatiti dugu
stvorena si za to da posteneš domobranka

na dnu sam, i popljuvan jer ne pripadam svecima
postajem element koji sramoti svoj narod
čast i slava pripadaju samo odabranim izuzetcima
oni su ti koji će svima podariti preporod

točiš piće očima punim crvenila i krvi
u tvom snu spomenik već blista
pitaš se samo tko će krenuti prvi
u boj za smrt iz bara ekstremista

povlače povijest za sobom i to je razlog za sve
a drugi su zli pa to možemo i mi
budućnost nek ostane za neke druge patnike
važno je da se sve vrati u krvnoj osveti

još jedna zdravica zveči i novi poziv za juriš
sve me podsjeća na novu prevaru poput komunista
zapitaj se barem da li to stvarno želiš
u smrt zbog slave u baru ekstremista



- 09:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme