Bruno Šantek - brutek

utorak, 15.04.2008.

BJEŽEĆI

(1993.)

čak i psi lutalice me izbjegavaju izdaleka
odjednom mi sve izgleda dugačije i čisto
njen bijes je sad postao samo udaljena jeka
čak i u najdaljim kutcima svijesti više nije isto

sve se pretvara u čudnu igru, u zaborav
a minutu prije mislio sam da je sve izgubljeno
tako je lako za tren naći pravi stav
samo šetnjom kroz grad sve je promijenjeno

pokušavam pogledom prodrijeti kroz prozore
bježeći još brže od svega što me prati
zaboravljam sve njene predstave i razgovore
ne želim da me išta ponovo k njoj vrati

kroz oganj zimskog sunca probijam led
pokraj gomile ljudi koji samo za rad žive
bježim od njih da me ne ubace u raspored
ne želim krivicu i za njihove dane sive

i posljednje zvijezde se gube u svjetlu
vjerujem da je i ona negdje daleko sa njima
i čak da je ovo bila zadnja noć na svijetu
ne želim se vratiti svim njenim lažima

da li sam tužan ili sretan zbog svega
tek neko slatko olakšanje struji kroz tijelo
i koraci uživaju u ritmu svog bijega
u nadi da je novo vrijeme tek počelo

- 12:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme