Bruno Šantek - brutek

petak, 13.04.2007.

PROKLETSTVO

(1988.)

otvorenih očiju
vidim izvan svijeta u čijim sam rukama
sanjam te
spavajući ili hodajući
iz noći u noć
što god osjećam nije važno
samo pokret ludila
dovoljan je da me oslobodi svih mora
iz dana u dan
kao da vidim koljena koja su me stezala
kao da vidim oči
kao da vidim...
...prokletstvo...
vidim izvan svoje duše
čekajući kraj postojanja
iz noći u dan
kao pijani prosjak
iz dana u noć
kao plač djeteta
kao očaj
samo pokret ludila spašava moje misli
i uvijek ponovo
kao da vidim koljena koja su me stezala
kao da vidim lice
kao da osjećam...
...prokletstvo...
okrećem list i praznina plaši
koliko još ovakvih šala na vlastiti račun
svaki zvuk
svaki jauk
isti onaj pogled
u svemu postojiš
vidim duboko u prazninu
sanjam te
svaki tren je tvoj
ludujem zbog tebe
kao da me ubijaš sjećanjem
kao da vidim koljena koja su me stezala
kao da osjećam dah
kao da osjećam...
...prokletstvo...

- 19:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme