Bruno Šantek - brutek

petak, 09.11.2007.

RECI MI DA POSTOJIM

(1997.)

reci mi da postojim
da nisam samo magla i dim
reci da me osjećaš
da imam što da ostavim
jer tako prazno je sve u ovom ciničnom svijetu
gdje grade podzemlje a ruše planine
gdje ruše prašume i donose kamenje
ni mrve ljubavi
samo reklame za sapunice: “živite iznajmljeni život”
reci da ima izlaza
da ovo nije konačna presuda
stvoren da budem heroj
sada sam osuđen na jadnika
i mada to me ne zanima
sva ta svjetla i naslovi
želim okrenuti stranicu
samo dotaći tišinu
svojom tišinom i spokojem
a nisam siguran da mogu
i što li to čini čovjeka
da li svjetla ili sjene
što je dokaz postojanja
pomozi mi da saznam
reci mi da postojim
i daj da te ljubim
pa i ako me mrziš reci to
da znam da barem nešto izazivam
da barem nešto ostavljam
makar gorčinu u tebi
pa nek je bar ona stvarna
u ovom ciničnom svijetu
i vjeruj mi da sam iskren
kada kažem da bih volio da je drugačije

- 14:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme