Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 28.11.2011.

JEDAN IZBORNI DAN

(1990.)

daj da se tebe oslobodim
pomozi mi ljutnjom
pomozi mi bezobzirnošću
reci mi nešto glupo
nešto jače od svega
isprazno je razmišljati bez misli
voljeti bez osjećaja
sve kao da si mi već oduzela
zato i nema velikih ljubavi
jer sve što kažeš, sve što meni slažeš
svaka riječ i svaki glas
zbraja se tek kao bodovi u borbi
kao iskre koje me čekaju za samo jedan izborni dan
reci da me ne voliš i krenut ću pognute glave
daleko prema tamnom drveću
vući teška stopala kroz mokru travu
gledati tragove u zemlji
a onda ću pogledati u kišno nebo
i dok će se suze i kiša slijevati niz lice
plamen će sjajiti u očima
vrisnut ću šapat tvog imena
i shvatit ću svu svoju slabost
izvlačim misli iz ladica podsvijesti
izvlačim neke bivše nesretne ljubavi
želim da sve o meni, ovi zli ljudi i ovaj ružan svijet –
- sve da se zaboravi
daj da se tebe oslobodim
te tvoje ljubavi koja me plaši
tih tvojih ruku koje me griju
jer svaki tvoj dodir je strah
svaki tvoj korak ja znam
plašiš me kao životinju u kavezu
oslobodi me
želim biti slobodan
a sve mrve slobode uzeti u obzir kao pristrane suce
kao ljude koji će me voljeti
za samo jedan izborni dan


- 10:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme