Bruno Šantek - brutek

petak, 15.06.2007.

RAT U SUTONU

(2005.)

evo vam ga na
popušite, vi luzeri i naivci
vi glupani i primitivci
pucam u vas lavinom riječi
svo istinsko zlo istiskujem iz sebe
gade mi se sve vaše face
sve vaše njonjave riječi
i osmijesi koji se uz njih slažu
svo prljavo rublje bacit ću pred svijet
pa nek se vidi sav vaš jad
pa nek se zna da sam gad
samo da ne izroni moja bijeda
samo da nitko baš mene ne gleda
zato stavljam masku da se ne vidim
i odavno već izbjegavam ogledala
nemam se snage pogledati u oči
ali što se to vas ionako tiče
ja sam car i ja sam gol
ali samo ja imam licencu za takav urlik
i svima ću reći to isto
sve dok mi podanici budu lizali dupe
i naivci mi se uvlačili
a znamo da će takvih uvijek biti
koji se iza tuđeg zla pokušavaju skriti
zaboravite sve moje istine i boli
sve što sam ikad podijelio sa vama
sva moja uvlačenja u vašu intimu
slinjenje, kešenje, prodavanje magle
ne priznajem ništa od toga
možete mi reći da sam dvoličan
da sam podvojen poput klauna
ali ja baš sebi sam sličan
i kutija mojih sranja sad je zaista puna
pa sve to bacam vama u lice
da se gušite tim očajničkim jadom
da vas pritisnem tim svojim bijesom
što samo jeka praznine čini moj dom
što nisam ono što bih želio biti
što samo se iza laži još mogu skriti
i da vas uvučem u ovaj svoj rat
koji u svačijem sutonu se vodi
a samo je meni i mrak pao na oči
briga me koliko će vas još za mnom poći
meni je ionako važan samo moj carski ja
makar bio i gol do kraja
samo se naguzite i obrišite slinu s usana
evo vam ga na

- 11:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme