Bruno Šantek - brutek

petak, 09.03.2007.

LJUBAV I GLAD

(1987.)

mamurni dani, još gore noći
bježim od stranca bez kaputa
umorne ruke, isprazne oči
kako je sudbina ponekad kruta

mamurne noći, još gora jutra
svi će jednom doći na svoje
kada će svanuti to sretnije sutra
da i ja uzmem sve što je moje

ledena srca, još gore duše
dovoljan razlog za zaborav
čak i zastave sada nam ruše
ni zagreb ne smije biti plav

suvišan rizik, visoka cijena
netko još uvijek vjeruje u čuda
zašto bi postala samo žena
kad može biti kraljica bluda

sulude riječi, mirisi snova
kao nekad, ljubav i glad
sada sve to ubija lova
pravi razlog da napustim grad

razbludne misli, bljesak blica
sada sve liči na smiješne priče
ni bludnica više ne pamti lica
pa svi oni jedan na drugog sliče

mamurne zore, pijana rosa
i ja sam sada umjesto broja
kome još treba prirodna kosa
kad može bit u tisuću boja

džepovi prazni, u očima lova
kao nekad, ljubav i glad
prodaja osjećaja na sajmu snova
zašto baš sreća kad može jad

marica prava, što duži dim
kom je još stalo do stvarnog života
u sedmo nebo leti se s tim
i nikoga ničeg više nije sramota

samo privid, ni traga sreći
kao nekad, ljubav i glad
kad bi mi netko mogao reći
zašto sam ja još uvijek mlad

- 19:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme