Bruno Šantek - brutek

srijeda, 11.07.2007.

NI SVET NI UKLET

(1996.)

nije mi ništa
i ne pitaj, jer, nema odgovora
još samo jedan zaludan dan
još samo jedan neostvaren san
kao da se to samo meni događa

ma pusti me ovako
nije mi hladno i nije mi stalo
ni svjetlo ne pali, treba mi mrak
i pokoja doza da izbjegnem krizu
sve je to već viđeno negdje
ni prvi ni zadnji
ni svet ni uklet

glavne su uloge odavno rasprodane
uz mene nećeš doći do vrha
a dno već odavno ima otiske moje
sve je po starom
sve je to ništa
život kao lutrija bez jack-pota
vječito čekanje i umrla nada
tek sklupčano biće u kutu sobe
okružen zidovima tmine i tišine

ne traba mi ništa
idi ako želiš
pa tko će se već sutra sjećati nas
ne budi naivna
i moje je sjećanje tek umorni vjetar

zar zaista vjeruješ u bolju budućnost
još si u goroj komi od mene
pusti, zaboravi, idi il ostani
na svjetlu je ipak toplije
nema odgovora
vjeruj već jednom
ja sam samo jedan od mnogih

- 10:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme