Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 17.03.2008.

NE ŽALIM

(1991.)

ne nije mi žao ni para ni ljudi
nije mi žao ni vlada ni visokih nebodera
ni pedera koji griju guzice u foteljama
i čuvaju novčanike kao državne sefove
(ali, što će im to kada ne vide život)
ne, nije mi žao njih
žao mi zemlje pokrivene snijegom
žao mi rijeka umazanih od ljudi
žao mi parkova koje još jedino psi poštuju i vole
ne, nije mi žao lažnih prijatelja
nije mi žao lijepih djevojaka koje štede mozgove
(njih deset na jednu pamet)
a i to je uzalud
nije mi žao cesta što ubijaju ljude
nije mi žao prodanih duša koje odlaze daleko
nije mi žao nevinih žrtava ovog prehladnog jutra
nevinih nema
i ne bojim se zrna ni vatri bitaka
nije mi žao ni mene, ako se mora mrijeti
žao mi zemlje, ove crvene, crne, smeđe...
ove rahle i gorke zemlje
i kamenja i stijena mi je žao
svakog drveta i lista
žao mi neba punog smrada ljudi
ne, ne žalim one koji ne žale kao ja

- 13:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme