Bruno Šantek - brutek

petak, 12.10.2012.

TIGROVE OČI

(1990.)

ove noći ne želim ništa
možda samo mrvu sna
dok mrak me gleda svojim tigrovim očima
i želi me progutati zvjerskom požudom
strašću koja ne ostavlja ništa
još me samo taj sjaj i vino sjećaju na nju
i ona je imala taj pogled pohote
dok je kao tigrica kružila oko mene
svaki njen dodir izazivao je drhtaj
moj mir je nestao s njom
svi snovi su izgorjeli u njenoj toplini
a kao da je tu kraj mene
kao da me njene oči gutaju kroz mrak
nosila je plamen u sebi a vatra je plesala oko nje
lice je izranjalo iz ognja i u trenu sam bio njen
klečeći kao pred vratima pakla
a onda je sve kao na filmu prekrila magla
dim cigareta oholih frajera spustio je zavjesu
u posljednjem trenu pokušao sam učiniti pokret
kao da ću je povući od svjetla koja došla su niotkud
i odvela je daleko u nebo
samo njen vrisak ostao je u mraku
osmijeh se je izgubio između života i smrti
kao da je put do tamo poput moje tuge
i uzalud sam kasnije tražio njen lik
uzalud išao u svete ratove
dizao mač i sjekao svjetla u mraku
od njene vatre ostao je samo plamen svijeća na grobu
i toplina u meni kada je se sjetim
koračam kroz noć tražeči mjesto za san
ništa više ne želim noćas
u ovom mraku koji me izaziva i plaši
osjećam pogled na svom ramenu
po stoti put se okrećem i opet ništa
samo sjaj u daljini
mislim da me mrak gleda svojim tigrovim očima
želi me napasti kao lovinu u divljini
zvjerskom požudom koja nema tragove
i ona je imala te oči pune života
pune bola i pune sreće
sjećam se svake njene suze koja je potekla
osjećam njen bol koji je sada u meni
tražim njen zagrljaj u kojem smo se gubili
kao tigrica je zabadala svoje kandže
gutala je moje poljupce dajući mi više od toga
u noći kao što je ova
osjećam dodir, kao da je njena ruka na mom ramenu
ili je to ponovo pogled iz mraka tigrovim očima
ne želim više svete ratove
bježim od dima i bojim se magle jer uvijek njen vrisak izroni iz tišine
od njene vatre ostao je samo rastopljeni vosak
i sjaj u mraku poput zvjerske požude
ne želim više taj pogled
ove noći više ništa ne želim
možda samo putokaz za san
ili svjetla niotkud da me odvedu do nje

- 10:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme