Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 22.02.2010.

LICEMJERNI SVIJET

(1993.)

ne pitaj me ništa, ništa ti neću reći
već znaš i više no što bi trebala znati
put od pakla do raja u koraku možeš prijeći
al kartu sporednih puteva nitko ti neće dati

ne zanima me sve ono što pričaju o nama
svi ti ljigavci iza izlizanih maski licemjera
već sam odavno cijepljen protiv srama
izmoren i slomljen od tih silnih potjera

što se to događa s našim ludim snovima
gdje li je nestala svjetlost tvojih očiju
kako da ti dokažem da za nas mjesta ima
u svijetu u kojem licemjeri vladaju

strast bez koje ne možemo živjeti ni ti ni ja
dovela nas je do granica znanog nam svijeta
još samo malo požude i stići ćemo do beskraja
napokon na rubu ovog ispraznog planeta

ne obraćaj pažnju na licemjere koji prijete
samo bukom pokušavaju isprati svoje grijehe
prečista si za njihov svijet pa ti se svete
ne mogu podnjeti nečije iskrene osmijehe

ne traži odgovore u meni jer nećeš ih naći
još uvijek se bojim da i ti nisi špijun koji me prati
i u vlastitu sjenku sumnjam, ako ti to šta znači
jer vjera u ljude mi se obično kao kazna vrati

zaustavi suvišne riječi sa tvojih sočnih usana
ne želim se boriti protiv tog licemjernog svijeta
krenimo preko granica pa nek svemir bude u nama
njima nek ostane samo trag ovog ružnog planeta

- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme