Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 02.05.2013.

PRAZNIK GRAĐANINA SVEMIRA

(1991)

pogledaj me; o ne, ti ne vidiš ništa
to što misliš da vidiš to nisam ja
zbunjena si intuicijom kojom te obuzdavam
zbunjena mojim pogledom i pitaš se sanjaš li
varaš se kada kažeš da znaš razlog i da znaš cilj
sve se preokreće, ništa neće biti kao prije
vrijeme jede ljude gutajući samo sebe
vjeruješ li u pakao i raj?
to je sve beznađe što ti se nudi u zamjenu za ovo što imaš
želiš li uopće imati nešto tako jeftino
i ja sam jeftin ali vrijeme nam određuje cijene
slavim svoj praznik iako mi nije rođendan
i ti ne znaš koji mi je vrag
a ja samo želim podsjetiti na svemoć misli
osjećam se građaninom svemira a tu sve nestaje i gubi se
sve je stvarno i ništa ne postoji
pa zašto onda ne bi bilo i tog dana
dana i svemira samo za mene
zašto ne bi bilo svega i sve nek nestane
neću ti odgovoriti jer sve oko nas je odgovor
čemu onda uopće življenje, čemu ti i ja
čitava ta maškarada i igra bez cilja
krabuljni ples i maskirana lica, sjenke očiju i duša
okrvavljene ulice i smeće
gomile zemlje, betona, stakla, vode
spreman da zaplačem i da se nasmijem
i spreman da me proglase ludim
jer potvrda za normalnost se ne izdaje
pa kako onda da dokažem, i zašto da dokažem
jer, lud sam, i normalan, kao i svi sa svemirom u duši
kao i svi sa malom dušom koja postaje vječna
a nitko je ne želi i ne vjeruje u nju
osim svemoćnosti misli u beskrajnosti i bezvremenosti
osim mog nasmijanog lica
lica građanina beskrajnih krajeva i bezvremenog vremena
slaveći praznik uzdignutih misli ka svojoj domovini


- 20:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme