Bruno Šantek - brutek

srijeda, 25.04.2007.

BRODOVI NAD GRADOM

(1994.)

iznad grada su križevi
zbrkane misli i brodovi
još samo budale plove
svi drugi su utonuli u snove
a ja se pitam gdje si ti
da li još ponekad pomisliš na nas
da li se nasmiješ na sav glas
našim dugim šetnjama
od ničega do nigdje
našim drhtavim strastima
bez vrhunaca dubina
koga sad griju tvoji osmijesi...
a zapravo, nije mi stalo
jer, svu svoju prošlost bih najrađe utopio
u vode koje ni u jedno more ne odlaze
u kojima ništa živo ne ostaje
smirujem ruke dok tresu se
ni ne pijem više jer ne pomaže
i ponovo se pitam
da li se ikada zapitaš
što se sad sa mnom događa
onom kojem si lagala da voliš
onom bijednom crvu iz predgrađa
i da li su tvoje zore ikada krvave
kao što su se predamnom budile
ne, nije me briga i nije mi stalo
u meni je već odavno sve stalo
i titraji duše, i život, i bol
i sve sam već karte bacio na stol
ne želim te sresti
ne želim te vratiti
znam da me ni tada nećeš shvatiti
samo me neka znatiželja guši
da još jednom nađem otrov već raspukloj duši
da još jednom propadnem do kraja
do posljednjeg sunca i zadnjeg osjećaja
do kapi iz koje više ništa neće postati
ni rosa ni slap, ni mrlja da neće ostati
samo spomen možda na grad u noći
kao slijepi putnik u mojoj samoći
kao posljednji zbogom i tebi i meni
jer i brodovi nad gradom već su potopljeni

- 09:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme