Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 04.11.2010.

SUDNJI DAN

(1992.)

nek bude danas taj sudnji dan
ako mi je suđeno i ako moram mrijeti
samo nek me ostave da budem sam
nitko me ne mora takvoga vidjeti

nek bude baš na dan kada bih trebao slaviti
a što li je za slavlje u brojenju godina i starenju
zar slaviti svaki novi dan u kojem ću se gušiti
a još se nisam ni približio konačnom spasenju

pa ako već sudnji dan nije bio kada sam se rodio
mada je i to bila godina čuda i rušenja
bar sada bih se svega tako rado oslobodio
svih bludnih igara, bola, nemira i gušenja

nitko mi ne treba na mom putu bez povratka
ni sućut, ni suze, ni tuga, sve je to lažno
samo da smrt bude jednostavno brza i kratka
a da li će me se tko sjećati nije mi važno

zašto glumiti u filmu koji nitko neće gledati
scenarij mi se ionako nije svidio ni malo
možda se je glupo tim lošim režiserima predati
jer misle samo na sebe i do nikog im nije stalo

kiše će me ionako brzo isprati sa tla
i brzo će i posljednji trag mene nestati
a tijelo i duša će plutati između dobra i zla
jer više po ničijim pravilima ne želim igrati

zato nek to bude baš ovaj sudnji dan
ako ionako jednom moram zauvijek mrijeti
ionako neću odsanjati niti svoj posljednji san
pa zašto žaliti i zašto bez snova živjeti

- 12:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme