Bruno Šantek - brutek

srijeda, 09.04.2008.

NE VRIJEDI

(1997.)

ne vrijedi, ne vjerujem ti
sve što govoriš je uzalud
samo me ponovo zbunjuješ
dok tražim smisao između redova
odvajam laži od prevara
sve to kao da sam već prošao
i svaki novi pokušaj je prazniji
i svaki novi zagrljaj je hladniji
baš kao što to postajem i ja
mada mi se srce rastapa
i more suza iznutra me potapa
ali neću ti dati da u tome uživaš
gledaš me u oči kao da moliš
a toliko si mi puta već tako lagala
skrivala se, bježala i šutjela
uvjeravala u suprotno a onda se smijala
pa opet, i ponovo, iz dana u dan
a ja nisam bio tako glupo naivan
samo sam ti žarko želio vjerovati
radovao se tim lažima kao istini
mada to predamnom nisi bila ti
već ona koju sam želio kraj sebe
sakrivenoga lica iza prevare
ti sa dvostrukim životom
onaj pravi za sve
a laži i prevare za mene
zato šuti i pusti me
ne igraj se sa mnom kao s igračkom
jer igračka je polomljena
ne dodiruj me i ne gledaj
više ništa ne prepoznajem
pa čak i da sada misliš ozbiljno
pa čak i da je istina
ne vrijedi, ne vjerujem ti

- 13:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme