Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 26.10.2008.

SLEĐENA DIVLJINA

(1990.)

odvedi me tamo gdje još nisi bila
pomozi mi pobjeći odavde
u tvom srcu vidim puteve
svi vode ka ljubavi
u tvojim očima iskre daljine
nemirne rijeke i prostrano nebo
osjećam te
povedi me kroz skriveni svijet
upoznaj me sa svim bićima u sebi
sa svim prečicama i preprekama
izgradimo zajedno mostove preko divljih rijeka
pođimo tamo gdje nitko nas ne zna
gdje nas nitko neće gledati kao strance
želim se izgubiti iz mase ljudi
sakriti se u neprohodnim džunglama
znam da i ti to želiš
gledajući te duboko u oči
videći u njima sleđenu divljinu
skitnica si kao i ja
pokušavaš to sakriti, ali osjećam te
kao što i ptice osjećaju svoj dom
kao što psi prepoznaju svog gospodara
ili tigrovi plijen u divljini
odvedi me iz ovog pakla hladnoće
odvedi me tamo gdje sve laži gore
gdje plamte vatre ljubavi
gdje ljubavi su stvarne
a stvarnost je kao san
povedi me tamo
u tvojim rukama osjećam mir
dovoljno za stotine ratova
za svaki u meni
smiri me riječima
možda samo osmijehom i pogledom
pogledaj me jednom dugo
pronaći ću cilj u tvojim očima
kroz kristale te tvoje sleđene divljine
znat ću kuda trebam poći
i tvoja duša ima krila kao i moja
za let između stvarnosti i sna
svi lete prema ljubavi
znam da i ti to želiš

- 09:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme