Bruno Šantek - brutek

utorak, 20.11.2007.

IZMEĐU KRAJNOSTI

(1997.)

zamisli snježne oluje i oblake
zamisli pustinje i sušne godine
život je tu, između krajnosti
ali i bez njih se može živjeti
zamisli more puno ljubavi
i u njemu možeš se utopiti
ne postoji sigurna obala
samo različiti stupnjevi rizika
ne, nisam poludio
ne moli se za mene, uzalud
molitva tu ne pomaže
ona je za neke druge sineke
moji oltari na ovom svijetu ne postoje
ni stratište ni prijestolje
samo je važno da svane još jedno jutro
bez obzira što će poslije biti
i taj strah u tvojoj duši samo te guši
svaki moj korak ionako je lak
kao da koračam s ruba svijeta
kao da dolazim s druge strane
mi smo tu, između krajnosti
i ne možeš me nikako prokleti
sve ti se to na kraju osveti
ne postoji savršen čovjek za tebe
samo ti savršena u sebi
duša koja se ispunjava u tebi
ne, nisam poludio
ne moli za mene
ne zatvaraj oči
i kada ih sklopiš vidjet ćeš
sljepilo dolazi iznutra
molitva tu ne pomaže
ima te ili nema te
život je tu, između krajnosti

- 09:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme