Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 31.10.2011.

ŽIVOT I SMRT

(2008.)

kažeš da smrt kad dođe onda nema nas
al dok smo mi tu onda nema nje
no u toj igri riječi nećemo naći spas
sve je to dio puno veće iluzije

smrt je dio života, ili je život dio smrti
sve je to isti krug koji se u nama vrti
jer ako uvijek nosimo život u sebi
zašto onda i smrt s nama na put nebi?

o da, i taj dan će doći
a onda će stići poplave i potresi
svi dani će postati noći
zar zaista želiš da se to desi?

to o čemu pričam je kraj svijeta
i sve ukazuje da će to ubzo stići
pa zašto ti onda moja samoća smeta
svaka samoća je ista, na ništa ne liči

kometi, meteori, na sudnji dan nebo gori
to je vatromet koji će svima oduzeti dah
al neće biti zraka da novi udah nam stvori
no mene već odavno toga nije strah

sirene su zalud, ne pomaže ništa
čak ni novine sutra neće izaći
i makar kugla će ova ostati ista
na njoj se ni trag života neće naći

a to samo apokalipsa nam prijeti
ma nije to ništa značajno i strašno
ionako svaka budala kad se sjeti
može stisnuti gumb i izazvati zlo

daj se osvijesti, probudi, progledaj
kom na ovom svijetu dobro može biti
svi mi smo samo svemirski promašaj
i u crnoj rupi ćemo se ubrzo izgubiti

- 12:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme