Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 06.09.2007.

KOLIKO DUBOKO MOGU IĆI

(2000.)

koliko duboko mogu ići
koliko još dna moram probiti
koliko još snova moram se odreći
i gdje ću to na kraju stići
ako kraj postoji u toj priči
dok tonem u oceanima
dok oko mene magma se otapa
vragovi se smiju dok me otpisuju
sve dublji je jaz između svjetova
ni ledenjaci nisu poput njihovih vrhova
duboko sve je drugačije
tu se zemlja oko neke druge sile okreće
nema maraka ni dolara
tu druga je igra postanka
dok više me ništa ne ubrzava
tu lažna je i akceleracija
sve je kao u usporenom filmu
a život leti poput vihora
nema stvarnosti i nema pravih iluzija
sve se to jedno u drugo pretapa
i svejedno mi je već odavno
samo me još ponekad smisao svega zanima
koliko duboko mogu ići
koliko duboko je rekord do sada
koliko li je života ovakvih potrošeno
koliko li je meta promašeno
postoji li dno koje se neće probiti
tako bih želio lupiti u nešto tvrdo
prepući po šavovima svog smiješnog kroja
nema smisla biti maneken besmisla

- 21:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme