Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 10.05.2007.

ČAROBNJAK IZ OZA

(2005.)

isprazne riječi povezah u rime
govorih ti sve što čuti si htjela
a ne znam ni tvoje pravo ime
sve se to krije iza virtualnog vela

mogu ti reći baš sve što želim
da sam jak, lijep, boem, atleta
da bogatstvo skupa sa šeicima dijelim
da veliki sam putnik malenoga svijeta

i stvorih za tebe priče i bajke
tu ja sam princ ko nekada davno
al svijet od čipa nam postavlja zamke
sve što bi željeli – to nije stvarno

a sve će na kraju ko u stvarnosti biti
netko će drugi postati ti drag
ovdje me je još lakše zaboraviti
ni u virtualnom svijetu ne ostavljam trag

od zbrkanih misli stvorih romane
romanse, komedije, čudne igre strasti
i sve su te misli samo tebi dane
kako bi i ti u njih mogla pasti

igram se boga kao čarobnjak iz oza
povlačeći konce iza virtualne zavjese
i svaki dan mi treba sve veća doza
da me kroz izmišljeni svijet ponese

a sve će to jednom nestati u nama
sve veću samoću nam donose dani
jer kad ugasimo ekrane još dublja jer tama
i kao da više ni mi nismo stvarni

- 10:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme