Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 03.02.2008.

DVIJE-TRI RIJEČI

(1991.)

kako da te prebolim, kako da te zaboravim
kada sad te netko ljubi kao nekada ja
netko sada klizi rukom niz tvoje bokove
koji su nekada drhtali pod mojim dodirom
i grudi ti miluje, malene i čvrste
dobivajući od njih pulsirajuću snagu razorne strasti
prsti mu klize niz tvoju meku, lepršavu kosu
oh, kako li sam je ja volio ljubiti
i putovati kroz nju sve do vrata sna...

a sada sam sam i nemam razlog za san
tako mi treba tvoj nježni pogled
tvoj tihi jecaj pri svakom mom odlasku
i prikriveni osmijeh kada dolazim
tada sam znao da me voliš, a sad znam da si patila
zbog moje samovolje i samoubilačkog ponosa
zbog dvije-tri riječi koje nikada nismo htjeli reći
i pitam se kakva li je to ljubav
ako putuje od obale do obale
kao valovi velikog potopa
i zašto baš patnja dolazi nakon svakog od njih
kao da ako nisam patio, nisam ni volio
a onaj tko nije volio nije ni živio
takva je i ova bol, ovaj život kao patnja

vidim tvoje mutne sjenke i vidim kako se nekome predaješ
i kako onda da zaboravim, kako da to prebolim
kada tvoje meko, bijelo lice
skriva se pod dlanovima drugog
kada tvoje sočne usne sada su pune sokova
ali za drugoga
a nije ljubomora
samo patim za nekim starim slikama koje su me obuzele
kroz koje još jednom osjećam
kroz koje još jednom vidim i znam da postojim
jer patim – znači živim
samo što ne mogu zaboraviti
samo što ne mogu preboljeti
sav taj bol i za slijedeći život podnosim

- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme