Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 07.06.2007.

NASIPI

(2005.)

opet kao da me progone
sve loše stvari odjednom su me sustigle
i zalud tražim prave razloge
tek; vode su ponovo nasipe probile

a dugo sam gradio te bedeme
i dobro se skrivao od svih oluja
al teško je utopiti baš sve probleme
u tim vodama nepredvidljivih struja

ne vrijede ništa ni straže ni zvona
kad više ionako nemam kud pobjeći
pa ni sirene iznutra, bez glasa i tona
znaju da nema svrhe na to trošiti riječi

i mirno sad ležim i oblake gledam
dok se prijeteći nadvijaju iznad mene
s tek toliko snage da se napokon predam
prije no što zlokobni val u proboj krene

ne vidim ništa, ma koliko se okretao
to samo su sjenke koje me stižu
ne vrijedi ni to što sveg sam se odrekao
i posljednje mostove oko mene dižu

ostat ću tek otok bez ikakva traga
čak ni svjetionik na njemu neće sjati
bez ikoga da u meni doroni do blaga
a tako bih volio sve to nekome dati

opet su samo tamne vode ostale
svud oko mene, svuda u meni
i sve moje bitke odjednom su stale
kad svi su nasipi sada potopljeni



- 11:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme