Bruno Šantek - brutek

srijeda, 27.02.2008.

VRISNI

(1990.)

reci mi – ne reci mi
šapni mi – vrisni
zašto se vraćati
kroz san, kroz svitanje
prilaze mi utvare izlizanih lica
ulice su prepune promrzlih ljudi
presahle rijeke nekud ih odvode
ulice pune su smrada
kapi kiše bježe od svog stada s vjetrom
ti bježiš s njima, bježiš mojim snovima
iza sjene prazničnih zastava na tren si zastala
i nestala
tako prazno je lice grada
vrati se, tamo nema radosti
dodirni me i ja ću te povesti
gdje stvarnost gubi od sna
gdje kao riba u vodi osjećam se ja
ne izdaji me tim pokvarenim ljudima
ti sigurno još imaš ljubavi u grudima
i čistina duše još iskri u očima
pomozi mi u hladnim noćima
vrati se preko obale
ludilo na tebe me podsjeća
tamo nema ničega
vrati se u moje odaje
nek vrisak u tebi se probudi
vrisni što jače
nek se rasprsnu čaše
priđi mi preko obala sna
od duhova branit ću te ja
zašto se vraćati tamo gdje smo počeli
ulice lome se svjetlima oluje
oluja će ispuhati sve vjetrove i kiše će isprati mostove
ti si sa druge strane
sunce se rastapa
drveće gubi korjenje
spasi me od groznice
šapni mi – vrisni
kad budemo pokisli
otriježnjen i sam uz tebe ću shvatiti sve što trebam
obećajem ti sve što poželiš
samo me spasi od gomile ljudi
od tog jada bez krinke
ulice prepune očiju plaše me
povuci me za sobom u mrak
pobjegnimo sa snovima

- 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme