Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 16.05.2011.

BAR MALO LJUBAVI

(1994.)

koliko godina zamorna traganja
a ništa nisam našao
koliko ljudi toliko i laganja
i jedva sam se spasio

a onda došla si kao iz nekog sna
pokazala mi novi svijet
nisam vjerovao da je sa moga dna
još uvijek moguć let

sve prazne godine sada su mi vraćene
više te neću pustiti
samo nek tmina svoj valcer započne
da mogu te poljubiti

nek tijela zaplove našim morem
nek ispune se snovi
pokaži mi sve što imaš pa da potonem
u dubinu tvojih tajni

a onda pruži ruke i dotakni tminu
tu naći ćeš dio mene
pa kreni korak dalje u moju dubinu
tu nema druge žene

još nikada nisam imao snage dati
bar malo ljubavi svoje
svaki dio mene sada zbog toga pati
treba mi sklonište tvoje

ne tražim više ništa jer imam tebe
nek nose nas vjetrovi
konačno i ja mogu iz dubine seb
e
izvući bar malo ljubavi





BAR MALO LJUBAVI II

zaboravi da si vidjela moj smijeh
zaboravi sve tajne sna
ja sam kriv za tvoj grijeh
i tat sam bijedni baš ja

sve će proći za dvije-tri duge noći
ja ću ostati samo trag
koji nestaje kad netko će drugi doći
da bude tvom srcu drag

ne spominji me više u klevetama
više me nema u tebi
dokaži svima da ipak si dama
kao što meni nikada nebi

ja sam samo tražio bar malo ljubavi
ali želiš li dobiti moraš i dati
u meni samo tonu brodovi
i tek mrva duše koja samo pati

nisam žudio za vjetrom da bih patio
bar malo ljubavi mi treba za let
ne nisam ti se zbog toga svetio
ti svjetlo si donjela u moj svijet

- 10:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme