Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 16.09.2013.

JEDINI

(1992.)

ne postoji ni jedan sličan meni
i nema šanse da me s nekim zamijeniš
još samo korak bliže ka sjenci kreni
i pazi da se u moje riječi ne zaljubiš

samo kreni i ne boj se
ove ti se noći zlo neće desiti
oslobodi se te blještave odjeće
i do jutra je nemoj tražiti

povuci me k sebi i čini to jače
primi me duboko i uživaj u tome
ne pitaj što li ti ožiljci znače
nek tišinu samo uzdasi lome

nije važno tko sam ja a tko si ti
ujutro ćemo ionako opet stranci biti
putujem na dno i ne možeš me spasiti
samo mi možeš još malo sna pokloniti

a kada te toplina preplavi iznutra
još jače se privij i ne puštaj me
sakrijmo se od svjetala što donose sutra
u njemu naše duše više ne postoje

i ne pokušavaj me ponovo pronaći
jer već sa zorom ja ću nestati
ne postoji nitko da te na mene podsjeti
jer ja sam jedini i to ću i ostati

- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme