Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 24.12.2012.

BOG I VRAG (KOCKA ZA NAŠE DUŠE)

(1990.)

malo snage, malo volje i snova
tako mi puno treba da se vratim
iz barova gleda me gomila klaunova
koja čeka da opet k njima svratim

ti si kao plamen na brijegu
i kada kiši ti i dalje goriš
činiš mrak drugačijim na snijegu
želiš bogu pokazati da se ne bojiš

vrag u tebi još ima svoje moći
on je gospodar ponoćnih sati i strasti
i žudno čekaš tko će ti doći
nadaš se da ću u tvoje naručje pasti

uzmi svijet u svoje drhtave ruke
zgrabi ga čvrsto i strasno
nek bog i vrag puknu od muke
za pokoru sad je već kasno

zgrabi sve što možeš i uživaj sad
uzmi mrak i mjesec i oblake
vrati si svjetlost i ispuni grad
vrati nas oboje u snove daleke

bog mora pronaći neko drugo vrijeme
da stane na kraj svom tom grijehu
i vrag još nas traži, i tebe i mene
ne vide svoje mjesto u našem smijehu

kiša se i dalje zabavlja na automobilima
sjaj kapi kao da je otet zvjezdanom sjaju
bog nas nagovara da letimo anđeoskim krilima
ali i vrag traži svoju pobjedu na kraju

ne postojiš, znam, u svjetlu zore
gubiš se sa mrakom u mome snu
i dok nevidljivi duhovi odnose te gore
u sebi još osjećam da ostaješ tu

i kad pomisliš da je kraj, bog traži revanš
tad shvatiš da oni samo piju i kockaju za naše duše
i smiju se dok u pozadini svira posmrtni marš
nadajući se da vjetar sudbine na njihovu stranu puše

a mi kao poslušni vojnici čekamo bitku
ti mi dolaziš a ja te zaključavam u svoj san
svi će ionako sa zorom biti na gubitku
samo mi ćemo s osmijehom ući u dan


- 10:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme